4.1.1b Удео деце и младих на крају првог циклуса основног образовања (1-4. разреда) која постижу најмање минимални ниво достигнућа у читању и математици, према полу Минимални ниво достигнућа (МНД) је мерило основног знања у домену математике и читања мерено кроз процене учења и одговарајуће разреде. https://unstats.un.org/sdgs/metadata/files/Metadata-04-01-01.pdf 2 ресурса 0 примера употребе 0 омиљени
4.1.1c Удео деце и младих на крају основног образовања (8. разреда) која постижу најмање минимални ниво достигнућа у читању и математици, према полу Минимални ниво достигнућа (МНД) је мерило основног знања у домену математике и читања мерено кроз процене учења и одговарајуће разреде. https://unstats.un.org/sdgs/metadata/files/Metadata-04-01-01.pdf 2 ресурса 0 примера употребе 0 омиљени
Механизми за унапређење кохерентности мера политике за одрживи развој17.14.1 Број земаља са механизмима за унапређење кохерентности мера политике за одрживи развој „Кохерентност политике одрживог развоја“, интерпретира се као кохерентност између политика уопште које покривају димензије одрживог развоја. Овај индикатор је композитни индикатор који покрива механизме који се односе на: 1. Институционализација политичке обавезе; 2. Дугорочна разматрања у… 2 ресурса 0 примера употребе 0 омиљени
17.18.3a Земље које имају национални статистички план који се финансира од стране Владе Индикатор је заснован на годишњем Извештају о статусу националних стратегија за развој статистике. У сарадњи са својим партнерима, PARIS21 извештава о напретку земље у креирању и примени националних статистичких планова. Индикатор представља број земаља које или спроводе стратегију, осмишљавају је… 2 ресурса 0 примера употребе 0 омиљени