Број ученика у редовним средњим школама који уче стране језике по језицима које уче као први страни језик
Број ученика у редовним средњим школама који уче стране језике по језицима које уче као други страни језик
Број ученика који су завршили средњу школу, на крају школске године, по дужини трајања школовања и полу
Број наставника у средњим школама/одељењима за ученике са сметњама у развоју на крају школске године, по дужини радног времена полу
Број наставника у редовним средњим школама на почетку школске године, по дужини радног времена и полу
Број ученика у средњим школама/одељењима за ученике са сметњама у развоју на крају школске године по полу
Број средњих школа/одељења за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом према облику својине на крају школске године
Број ученика у редовним основним школама према циклусима образовања (нижи и виши разреди) по језицима који уче као први страни језик
Број ученика у редовним основним школама према циклусима образовања (нижи и виши разреди) по језицима који уче као други страни језик
Број основних школа/одељења за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом на почетку школске године
Деца која нису уписана у прешколско васпитање и образовање због попуњености капацитета, према облику својине установе/објекта
Број ученика у средњим школама/одељењима за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом на почетку школске године према полу
Наставници у школама за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом на крају школске године по полу и дужини радног времена
Број средњих школа/одељења за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом на почетку школске године по облику својине
Деца која су уписана у прешколско васпитање и образовање зпреко норматива, према облику својине установе/објекта
Број ученика основних школа за ученике за сметњама у развоју на почетку школске године по полу и разредима
Наставници у школама за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом на почетку школске године по полу и дужини радног времена
Број објеката у којима се реализује програм предшколског васпитања и образовања, према облику својине