4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
Индикатор мери удео ученика старих 15 година који не достигну ниво 2 (ниво основних вештина) на PISA скали за три основна школска предмета: читање, математика и науке. Подаци произилазе из Програма за међународно оцењивање ученика (PISA), који представљају трогодишњу међународну анкету која има за циљ евалуацију образовних система тестирањем вештина и знања 15-годишњих ученика. https://unstats.un.org/sdgs/metadata/files/Metadata-04-06-01.pdf
Ресурси
4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
Индикатор мери удео ученика старих 15 година који не достигну ниво 2 (ниво основних вештина) на PISA скали за три основна школска предмета: читање, математика и науке. Подаци произилазе из Програма за међународно оцењивање ученика (PISA), који представљају трогодишњу међународну анкету која има за циљ евалуацију образовних система тестирањем вештина и знања 15-годишњих ученика. https://unstats.un.org/sdgs/metadata/files/Metadata-04-06-01.pdf
Ресурси
4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
4.6.1 Удео становништва одређеног узраста које је достигло најмањи фиксни ниво постигнућа у функционалној (а) писмености и (b) математичким компетенцијама, према полу
Дискусије